Albert Heijn Deinze lanceert Warmste Week campagne ten voordele van het Kinderkankerfonds

Bart De Bast, filiaalhouder van Albert Heijn Deinze, stelt met trots de campagne voor de Warmste Week voor ten voordele van het Kinderkankerfonds. De komende 3 weken (9 t.e.m. 23/12/2019) wil Albert Heijn Deinze een record aantal wenskaarten verkopen, waarvan de opbrengst integraal gedoneerd wordt aan het goede doel.

Albert Heijn Deinze kiest voor het Kinderkankerfonds, om zo de 320 gezinnen die jaarlijks te kampen krijgen met een kind met kanker, te ondersteunen. Een set van 4 dubbele wenskaarten met envelop, wordt verkocht voor slechts €5.

De dubbele wenskaarten hebben verschillende thema’s (Kerst, geboorte, verjaardag, …..), zijn gedrukt op stijlvol papier en zijn zeer leuk getekend.

Iedereen paraat

Met deze actie wil Albert Heijn vooral iets terug doen voor alle klanten en medewerkers die hebben bijgedragen tot het succes van de keten in ons land. Elke winkel is vrij om zelf een project te kiezen.

Om zijn doel te bereiken doet de retailer een beroep op het groepsgevoel binnen elke winkel.  Alle werknemers nemen deel aan de actie, ongeacht hun functie. Om klanten en medewerkers bovendien nog meer te stimuleren, wordt in elke winkel, ook in Deinze, een score bijgehouden van het aantal verkochte sets wenskaarten.

Vrijwilligers met een passie voor #Deinze

Wil je mee helpen aan dit vrijwilligersinitiatief contacteer ons en maak ook deel uit van deze gekke bende!

Dit vind je misschien ook leuk...